FAQs

شرایط فروش و ثبت سفارش

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت ما ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی و نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان هومو کالا بوسیله ایمیل و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

چرا برای خرید از هومو کالا، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام (ایجاد حساب کاربری) در وبسایت ما موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی هومو کالا به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

همکاران متخصص ما در زمان ساعات اعلام شده در سایت پاسخگوی شما می باشند. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیغام (ایمیل) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس حاصل گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان هومو کالا در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما ایمیل می کنند.

 

زمان ارسال کالا در مشهد و شهرستان به چه صورت می باشد؟
کلیه سفارش های ثبت شده تا ساعت 13:00 هر روز در همان روز و بین ساعت 17:00 تا 21:00 بدست مشتریان عزیزمان در شهر مشهد میرسد و تمام سفارش های ثبت شده پس از آن در روز کاری بعد انجام میگردد. تمامی سفارش های شهرستان ها در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش پردازش و آماده سازی، تحویل شبکه های باربری (پست، تیپاکس و غیره) میگردد.

شرایط پرداخت

آیا درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاه هومو کالا امن است؟

بله، بخش درگاه پرداخت سایت از پروتکل امن شاپرک استفاده می‌کند که در انتهای آدرس سایت ما نیز وجود دارد .ضمناً به هنگام ورود به درگاه پرداخت و اطلاعات کارت بانکی خود به منظور امنیت بیشتر از رمز دوم پویا و صفحه کلید مجازی استفاده نمایید.

هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

فروشگاه اینرتنتی هومو کالا همواره در مسیر رضایت مشتریان عزیز قدم برداشته و سعی نموده سفارش های مشتریان را تا حد امکان در سریعترین زمان معین شده تحویل نماید. با این حال هزینه ارسال سفارش های بالای 200 هزار تومان در مشهد و 300 هزار تومان در سایر نقاط  ایران بصورت کاملا رایگان می باشد. چنانچه مبلغ سفارش شما کمتر از این مبالغ باشد هزینه پستی و یا پیک (ویژه مشهد) نیز به این مبالغ افزوده می گردد. همچنین میتوانید از روش پسکرایه که ویژه تیپاکس و روش های باربری دیگر است استفاده نمایید و مبلغ ارسال را در محل شخصا پرداخت نمایید.

شرایط سفارش و بازگشت

آیا محصولات هومو کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟

خیر. بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم کلیه کالاهای البسه ما (از قبیل لباس زنانه، شلوار، شورت و زیرپوش و …) قابلیت بازگشت و یا تعویض را ندارند. خواهشمند است در انتخاب خود دقت لازم را مبذول فرمایید و یا چنانچه با مشکل یا سوالی برخورد نمودید با کارشناسان مربوطه ما در میان بگذارید.

 

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

تا قبل از ارسال کالا بوسیله ما بله این امکان وجود دارد. در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی هومو کالا تماس بگیرید. پس از ارسال کالا دیگر امکان لغو و یا بازگشت کالا ها به هیچ عنوان وجود ندارد.

آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با هومو کالا تماس بگیرم؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، ایمیلی از طرف ما برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت ما با شما تماس خواهند گرفت.

آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود دارد؟

خیر؛ فروشگاه هومو کالا یک فروشگاه کاملا اینترنتی بوده و با توجه به موقعیت انبار مرکزی ما این امکان وجود ندارد. ضمن اینکه هدف ما در هومو کالا این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید تلفنی دارید و به هر عنوان علاقه مند به خرید اینترنتی نمی باشید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

خیر. از آنجایی که وبسایت ما به درگاه پرداخت امن بانک های پاسارگاد و ملت مجهز بوده و ثبت سفارش ها فقط بصورت آنلاین می باشد شما می بایستی ابتدا ثبت سفارش و پرداخت وجه نموده و سپس کالای خود را در محل دریافت نمایید.

آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت هومو کالا و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده می شود.

اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت هومو کالا دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی سایت اطلاع دهید. بدیهی است هومو کالا خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

به بالای صفحه بردن