کاترین پاور در اوج قدرت زیبایی خود و نوشیدن شراب با کامرون دیاز

در این ماه تاریخ زنان، ما به خوبی شایسته توجه موسسین زن در فضای مد، زیبایی و سبک زندگی هستیم. در مرحله بعدی، کارآفرین کاترین پاور. در هر روز ، من WhoWhatWear را برای به روزرسانی های بازار مد خود خواهم خواند، Avaline تمیز در یخچال خود ذخیره کنید تا مبادا یک بازدید کننده غافلگیر شود و شما می توانید تضمین کنید که من محافل تاریک داستانی را که گفته می شود را پوشش می دهم شب شراب با چهره جدید و جذاب من از Merit. چه چیزهایی در این همه مشترک است؟ خوب، برای هرکسی قدرت! اما همه آنها می توانند از یک جامعه وفادار، مارک تجاری هوشمندانه و براق و تحقیقات خستگی ناپذیر برای موفقیت خود تشکر کنند. دیلی با مادر پرمشغله خود، شد مظهر “چگونه همه کارها را تمام می کند” تا پایین رشته های مختلف را به کمان خود برساند.

تقریبا دو سالی است که من در جریان این کار می باشم. لحظه اولیه حضور شما چگونه بود و طی دو سال تحقیق چگونه پیشرفت کرد؟

چهار و نیم سال پیش، من یک ویدیوی کوتاه از حمامم گذاشتم که در عرض 5 دقیقه بعد از استحمام آرایش کردم. این یک قسمت عادی از برنامه معمول من بود، با این حال، اگر صادقانه بگویم، بیشتر از 5 دقیقه در اتومبیلی که می خواستم کار کنم آرایش کردم، زیرا اوقات فراغت بسیار کمی برای “ظاهر خوب” خود دارم. من پاسخ های بسیار مثبتی دریافت کردم، بنابراین شروع به فکر کردن در مورد ایجاد مجموعه ای از محصولات تمیز و راحت را نمودم که همه چیزهایی که برای شبیه کردن به خودم لازم بود را در آن پیدا کنم. در آن زمان احساس کردم که با هیچ یک از مارک های زیبایی موجود در بازار ارتباط برقرار نمی کنم. من با پوشیدن مارک های معتبر و لوکس و معتبری که مادرم یک بار به من معرفی کرده بود بزرگ شدم، و همیشه به سمت محصولاتی که باعث می شدند طبیعی به نظر می رسم جذب می شدم، اما پس از داشتن پسرم، می خواستم فرمول های تمیزتری نسبت به مارک های ارائه شده استفاده کنم (در حالی که من باردار، وقتی از لبهای نرمال “غیر تمیز” خود استفاده می کردم، به معنای واقعی کلمه حالت تهوع می گرفتم). همانطور که چشم انداز زیبایی تمیز شروع به رشد کرد، من محصولات بسیار خوبی را امتحان کردم، اما همیشه احساس می کردم که آنها به سمت مشتری جوان تری که از هر نظر به دنبال جدید (و بیش از حد) بود، به بازار عرضه می شوند. من فقط از نظر احساسی با آنها ارتباط برقرار نکردم.

چه چیزی شما را به سمت راه اندازی این برند سوق داد؟

معرفی سوپر استار های جهان در مجله هوموکالا

من مجبور شدم با تمیزتر کردن، ویرایش مناسب، در دسترس بودن و البته زیبا بودن، برندی را بسازم که زیبایی تجملاتی را برای مصرف کنندگان مدرنی مثل خودم تجسم کند. شایستگی پادزهر دنیای طاقت فرسا و اشباع زیبایی است که هر هفته قدم های زیادی دارد و 50 پالت سایه از بین می رود. این موضوع حول مفهوم زیبایی مینیمالیستی و این واقعیت ساخته شده است که ما فقط می خواهیم شبیه خودمان باشیم ولی واقعیت چیز دیگری است!

در مورد روند ایجاد نام تجاری برای ما بگویید.

من تقریباً چهار سال است که بی سر و صدا روی این مارک کار می کنم. بعضی از فرمول ها مانند The Minimalist complexion stick تقریباً دو سال طول کشید تا به کمال برسند و در این میان، من برای درک نیازهای آنها با جامعه دیجیتال خود در ارتباط نزدیک بودم. فقط در طول دو سال گذشته، ما با بیش از 4000 نفر از طریق گروه های تمرکز، خریدهای طولانی و نظرسنجی ها صحبت کرده ایم و دقیقاً آنچه را که از مارک های آرایش در زندگی خود به دنبال آن هستند را تعیین نموده ایم. معلوم می شود افراد زیادی مثل من هستند. از بین افرادی که مورد بررسی قرار گرفتیم (اکثراً خانمها، 28-45 ساله)، 66٪ آرزو دارند که آرایش روزمره آنها تمیزتر باشد، 85٪ از آنها می خواهند “طبیعی” به نظر برسند، اما بهتر از چیزی که آرایش می کنند هستند و 77٪ آرزو دارند که مارک های آرایشی بیشتر مطابق با سبک زندگی خود را داشته باشند. در نهایت، آنها محصولی با کارایی بالا و آسان را می خواهند که در عرض چند دقیقه ظاهر صیقلی ایجاد کند و پوست را نیز تحریک نکند. در آغاز سال 2020، زیبایی و مراقبت از خود به درجه بالایی رسیده بود – این بازار اشباع شده ای بود که هر چند روز یک بار محصولاتی از بازار بیرون می آمد، پر از موادی که نمی توانستیم آنها را حتی تلفظ کنیم! پالت هایی با 50 رنگ متفاوت زمانی که فقط ما از دو رنگ آنها استفاده می کردیم برای شب بیرون رفتن! وقتی همه چیز در ماه مارس متوقف شد، همه ما دوباره تنظیم می شویم به حالت اولیه مان، به سراغ موهای طبیعی، ناخن ها و مژه ها می رویم و واقعاً برنامه های روزمره خود را به حداقل می رسانیم. به نظر می رسید زمان مناسب ظهور شایستگی، برای کمک به ساده سازی کیف های آرایش ما درست همین زمان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن