ثبت نام

چارلی و دیکسی داملیو در حال ایجاد برند جدیدی در وب سایت هالیستر Hollister به نام توریست اجتماعی هستند!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

شارلی و دیکسی د آملیو ممکن است با رقص های زیبای TikTok شناخته شوند، اما اکنون خواهران عنوان “طراحان” را به لیست دستاوردهای خود اضافه می کنند – آن هم درست زمانی که در سن نوجوانی هستند. درست است: طبق گفته Intrado ،D’Amelios رسماً اولین برچسب خود، Social Tourist را با کمپانی Hollister راه اندازی می کنند.

Social Tourist با الهام از زیبایی های جوانی Gen Z Z، مجموعه های مبتنی بر روند، موارد ضروری، اصول خنثی جنسیتی و لباس شنا را با طیف وسیعی از موارد محدود و پرتاب های ماهانه متمرکز خواهد کرد. در قطره های محصول آینده مجموعه های مضمونی با الهام از شخصیت فردی و زیبایی شناسی خواهران ارائه خواهد شد (برای کسانی که تعجب می کنند: Dixie’s edgy است، در حالی که Charli بیشتر زنانه است). اولین افت یک همکاری چند ساله بین D’Amelio و Abercrombie & Fitch Co، مالک Hollister است. این یک تناسب طبیعی نیز هست – از این گذشته، هر دو دختر طی سال گذشته در مبارزات تبلیغاتی زیادی در هالیستر بازی کرده اند و پدرشان، مارک (که مشاور اجتماعی توریست بوده است) بیش از 30 سال تجربه فروش پوشاک دارد. این یک سال پر از مد را نیز دنبال می کند، پس از اینکه دختران در نمایش هایی مانند Valentino ،Chanel و Prada شرکت کردند و توسط Maeve Reilly مدل شدند. معامله جدید هالیستر بعد از یک سال فراری برای چارلی و دیکسی انجام می شود. از سال 2020، خواهران همه سبک های جین هالیستر را به عنوان “متخصصان اصلی” آزمایش کرده اند، چالش #MoreHappyDenimDance (که بیش از 5 میلیارد بازدید به دست آورد) ایجاد کردند و انواع مختلفی از مجموعه های محدود با نام تجاری را حذف نمودند. براساس گزارش ها، آنها در تمام جنبه های Social Tourist – از طراحی تا بازاریابی – نقش داشتند. شما می توانید Social Tourist را که در وب سایت Hollister برند تجاری در 20 مه منتشر می شود، خریداری کنید.

در خبر نامه هوموکالا عضو شوید

More To Explore