برند معروف Tod در پاییز 2021 شخصیت چند بعدی یک زن را برجسته می کند

هیچ کس یک بعدی نیست. در واقع، ما بخشهای زیادی از شخصیت و راههای زندگی خود را داریم. والتر چیاپونی این مورد را برای مجموعه لباس زنانه پاییز-زمستان 2021 خود برای Tod’s جستجو کرد که امروز در یک فیلم دیجیتالی با عنوان “در یک لحظه” نشان داده شد. چیاپونی از یک بلوز چهارخانه و شلوار مخملی گرفته تا دامن های سکسی با کفش های پاشنه دار را نشان داده که زن Tod – در این مورد با بازی ویتوریا Ceretti ،Aylah Peterson ،Malaika Holmen و Mika Schneider – در این فیلم فردی چند وجهی با انواع مختلف احساسات بوده که این موضوع منطبق با اصول اصلی فیلم می باشد.

“من یکی و بسیاری هستم! بسیاری از خودم در خودم هستم. “با شروع فیلم، دنیله کارموسینو اظهار می کند. “احساسات من، رفتار من را شکل می دهد.” این چندین لایه بر چگونگی پوشیدن موسیقی Toda توسط موسیقی چیاپونی تأثیر می گذارد: ممکن است روزی خواستار یک لباس مناسب ورزشی شود، اما روز دیگر، می خواهد یک لباس بوهمی بدون دردسر را با کلاه و کیف پوست گوسفندی به تن کند.

در پس زمینه آپارتمانی با کف مرمر و مدرنیست، هر چهار مدل در خیابان میلان قدم می زدند، از پله های مارپیچی بالا و پایین می روند، در درهای خانه عکس می گیرند یا به دیوارهای تمیز کرم رنگ تکیه می دهند. از نظر جسمی، این به ما نشان داد که چگونه قسمتهای مختلف شخصیت یک فرد (و کمد لباس!) می توانند همزیستی و مکمل یکدیگر داشته باشند.

معرفی سوپر استار های جهان در مجله هوموکالا

طبق یادداشت های نمایش وی، چیاپونی در این فصل ادغام لباس های ورزشی و لباس های کاملاً مفصل و اساسی را ایجاد کرد. قطعات کلاسیک، قابل پیش بینی و قابل اعتماد Tod البته در کیف های شانه چرمی و مانتوهای تیز پرفروش این برند وجود داشت. در عوض، بسیاری از زیبایی ها در مرکز توجه قرار گرفتند. انعطاف پذیری کفش بین لوافرهای فوق الذکر (همچنین به صورت لوپر خزدار)، پاشنه های براق و چکمه های سودمند. کتهای لحافی و مانتوهای چرمی – یا از جلو گره خورده و یا از نوع روت شده – فضای مشترکی با پیراهن های کمان گربه ای، لباس های بالشتک و لباس راحتی دارند. در قسمت جلوی لوازم جانبی، حتی چیزهای بیشتری برای دیدن وجود داشت (و بسیاری از آرم های Tod را به نمایش گذاشته بود!) عینک آفتابی با قاب چرمی، کیف های بزرگ کاملاً چشمگیر در طیف وسیعی از چرم های مات و براق، کیف های شانه ای که با زنجیرهای تخت آراسته شده اند، کمربندهای سبک تزئینی و دستبندهای طلا.

برای فصل آینده، چیاپونی با استفاده از بافت (عمدتا چرم) یا رنگ (در درجه اول قهوه ای و مشکی عمیق، با زردهای قرمز، قرمز و آبی) خطرات زیادی را متحمل نشد. اما دوباره، او نیازی به این کار نداشت. قطعات به خودی خود صحبت می کردند و کیفیت چرم ها، پنبه ها و ابریشم های به نمایش درآمده قطعات را به راحتی شایسته آرزو می کرد. و گرچه زیبایی شناسی آمیخته بود، اما در هسته اصلی خود انکارناپذیر مدرن، براق و بی انتها بود. همانطور که کارموسینو در بیانیه پایانی خود می گوید: “من یکی هستم. من زیاد هستم.” دفعه بعدی که برای تهیه لباس به کمد لباسهای خود می رویم، آن مانترا را بخاطر می سپاریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن