اخبار روزانه: کمپین مگ دی استالوئن، با پوشش بازاردهی Miss Sixty بلا حدید!

بلا حدید ستاره کمپین جهانی Miss Sixty’s 2021 است. خانم شصت ساله چهره ای جدید دارد! بلا حدید به تازگی با مارک جین مرسوم، مد روز قرارداد امضا کرده و در کمپین جهانی خود در سال 2021 بازی می کند. ژست گرفتن در یک اتومبیل سیاه و سفید زیبا و درخشان در خط افق شهر، که توسط هوگو کامت لنز دیده می شود، غیرقابل انکار است که یک مدل فوق العاده از او ساخته است. یک امتیاز دیگر نیز اضافه شده: حدید در حال حاضر یکی از طرفداران این برند است. “من آنقدر قطعات قدیمی دارم که طی سالها جمع آوری کرده ام و نمی توانم صبر کنم تا همه را با قطعات جدید جفت کنم!” او در زیرنویس جشن اعلامیه این را گفت.

 

مگ دی استالوئن شماره مارس Harper’s Bazaar را پوشش می دهد. اینجا گرم می شود – یا فقط ما هستیم؟ نه، در واقع این مگان دی استالیون است که شماره مارس Harper’s Bazaar را پوشش می دهد. این خواننده رپ برای یک لحظه پوشش دخترانه خود در حال خدمت به بدن و بدنه اصلی است و با لباس شنا، کمربند و شنل همراه با گوشواره های بولگاری ظاهر شد. در مصاحبه همراه با لورن میشل جکسون، مگان در مورد ارزش های سخت کوشی، نادیده گرفتن نظارت عمومی و نگاه به آینده پس از رها کردن اولین آلبوم استودیویی خود در سال جاری، صحبت کرد. او همچنین از Balenciaga ،Saint Laurent و Valentino برای سرمقاله های مهم استفاده می کند. این همان تعریف “دختران داغ” است.

معرفی سوپر استار های جهان در مجله هوموکالا

 

بنیانگذار IT Cosmetics هفته آینده خاطرات خود را منتشر می کند. علاقه مندان به آرایش این هفته در معرض معالجه قرار می گیرند، زیرا که جیمی کرن لیما خاطرات خود را با عنوان “باور کن: چگونه می توان از کم ارزش به غیر قابل توقف رفت” را در 23 فوریه منتشر خواهد کرد. پائولو و لیما در سال 2016 مارک خود را به مبلغ 1.2 میلیارد دلار به لورآل فروخت! او کار خود را بر روی کتاب پس از ترک تجارت در سال 2019 آغاز کرد. “باور کنید” به شرح جزئیات سفر لیما از پیشخدمت به ستاره برجسته QVC و یک نیروی صنعت زیبایی و همچنین دروس اعتماد، مقاومت و اصالت می پردازد. ما قبلاً پیش بینی کرده ایم که این یک صفحه بسیار گردان خواهد بود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن